Banantjuv

Idag hände det något lustigt. Jag la en banan och min tekopp utanför toan när jag gick och snöt mig, vilket väl tog ungefär fem sekunder. När jag kom ut var bananen borta, men jag såg en kille som gick iväg med en banan. Jag gick ifatt honom och sa ursäkta, har du tagit min banan? Han trodde att någon hade glömt den och fick köpa en ny åt mig, för han hade hunnit börja tugga på den.

Nu har jag pinsamheterna från igår under hyfsad kontroll. Och ikväll ska jag gå och lyssna på våra esteter som har luciatåg. Samt hoppas att inte mina föräldrar försöker förgifta mig med den fådda blomkålssvampen som jag ska göra baconsås på.

Kommentarer
Postat av: knivlisa

hahahaha, vilken kul kille. Han var bara så himla sugen...

2007-12-17 @ 07:29:52
URL: http://knivlisa.blogg.se
Postat av: Ylva

Sugen på banan? Nu skriver inte jag alla snuskiga kopplingar man kan göra på banantemat...

2007-12-17 @ 15:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0