Idolfinal

Så var det då final i Idol 2007 igår och jag röstade fyra gånger på Amanda men det hjälpte inte. Det blev 51,3% röster till vinnaren Marie så det var väldigt jämnt och spännande. Jag undrar lite om alla röster räknades för jag fick bara ett svar igår och tre idag på mobilen. Hm? Hur som helst så får jag lov att erkänna att jag tyckte att båda var bra igår. Det är roligt med Marie som faktiskt är ganska kraftig men ändå vågar ha tajta korta klänningar och stolpar omkring som Tina Turner. Man måste säga att hon har inlevelse eftersom hon sjunger tills hon gråter. Amanda är bara hur cool som helst. En artonåring som lever ut på scen som om hon aldrig gjort annat. Fascinerande även med henne är de små klänningarna. Hon kan ha hur utmanande korta klänningar som helst och ändå liksom inte se billig ut utan mer flicksöt OCH tuff. Hon lägger sig gärna på knä eller ålar runt på golvet och är hur teatralisk som helst utan att det blir för mycket. Samt har naturligtvis världens mest underbara röst. Hur kan en så ung tjej i en så liten kropp låta så mycket, så hest och som om hon har livserfarenhet som en 80-åring?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0