Ylva på gayclub

Om ni vill se kort på mig från i lördags, och det tycker jag att ni vill för det är ett väldigt glatt kort, så kan ni gå in på flukta.se. Tyvärr måste man vara medlem men det är bara att registrera ett lösenord. Där finns också foto på ordföranden med Våga bögatröjan.

Inatt har jag suttit på sämsta platsen SJ kunde erbjuda tror jag. Jag anade ugglor redan när jag skulle leta reda på min plats och det stod på vagnen att den hade plats 1-51när jag hade nummer 53. Det var alltså en ensam stol längst bak mot en vägg så det gick inte att fälla varken rygg eller armstöd. Kallt var det också eftersom det låg intill utgången. Jag läste nästan ut en bok och sedan tog jag en sömntablett och sov nästan hela vägen till Alvesta där snälle sambon hämtade så att jag slapp vänta 1 1/2 timme på bussen.

Ikväll blir det nyårsfest hos vänner. Vi har inte bestämt om vi ska sova över eller inte. Jag ska ha min nya fina gröna klänning och kanske hopplöst höga klackstövlarna som jag inte kan gå i.

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Man hittar mig alltså om man går in på bilderna från Marité den 29/12

2007-12-31 @ 14:48:44
Postat av: Anonym

vem vill egentligen se de bilderna?...

2008-01-02 @ 19:45:57
Postat av: Ylva

Jag tycker att det är roliga bilder från gayklubben och med tanke på att jag hade 63 besökare och 199 besök den dagen så tror jag att det är ganska många som vill se dem. Man behöver förresten inte läsa bloggen om man inte vill.

2008-01-02 @ 21:51:43
Postat av: Elon

Det finns nåt obstruerande element här inne...

2008-01-03 @ 13:17:49
Postat av: Ylva

Elon. Vad menar du? Vad är det som försvårar? Och vem är det som inte är intresserad av att se bilder från en gayklubb? Det är helt frivilligt. Jag tycker det är kul att fastna på vimmelbilder.

2008-01-03 @ 19:23:49
Postat av: Elon

Det obstruerande elementet är ju den här anonyma kommentatorn. Det känns som en rätt feg grej att hålla på och dissa nån annan utan att sätta ut sitt namn.

2008-01-07 @ 15:59:33
Postat av: Ylva

Elon. Jaha, du menar så. Jag trodde du hade problem med fluktasidan. Jag fattade verkligen inte den kommentaren om vem som vill se bilderna. Hade jag varit lite mer teknisk hade jag gladeligen lagt ut dem här. Får se om det blir skillnad när jag får bredband.

2008-01-07 @ 19:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0