Annat sätt att vakna på

Idag ryckte ettåringen i mina ögonlock och nös mig i ansiktet. Sedan satte han sig på mitt huvud. Det lät kul när min svägerska sa till honom; sitt inte på Ylvas huvud.

Gick promenad med brorsan och treåringen till Vinterviken och fikade på mysiga Skulpturens hus. På vägen hem fick vi uppleva en broöppning.

Bra att brorsan kom på att det var skådisen Per Graffman vi såg igår på Nordiska för det hade tagit lång tid för mig att ta reda på. Idag har jag inte sett någon kändis. Har hållit mig på Söder hela dagen. Var och hälsade på en syssling som bor nära Hornstull. Där blev det rena släktträffen för hon hade sin mamma, moster och morbror där. Hennes 1 1/2-åring är så söt! Jag fick mata henne med semla när inte mamman fick. Nu har jag vandrat hem till en kompis och hennes kille på Ringvägen. Vi har ätit tacos och ska spela ett spel med tärningar och bokstäver. Det låter som något jag borde vara bra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0