Ha ha Bahamas

Jag ska till Bahamas i sommar! Mina föräldrar har fått något mysko erbjudande så att det kostar ungefär samma att åka fyra som att åka två. Hotell och hyrbil, Bahamas och Florida i två veckor. Roligt! Gäller att inte råka ut för någon orkan som brukar drabba kusten vid den tiden. Men kommer man från Katastrof-Ljungby så vore det väl själva fan om man skulle landa i en orkan i Florida?!

Var nyss och fikade med en kompis. Igår sa jag till sambon att vi skulle ut och gå och sluta med att fika. Jag menade att vi skulle avsluta med det, men han tolkade det som att vi hade slutat upp med sådana saker som att fika. Fattade först inte vad han menade med att det var ett steg i rätt riktning. Han brukar förvånas över våra träningspass som varit promenader som slutat med beapizzor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0