Hermelinundersökning

Det ringde en kvinna från Hermelin Research och frågade om lotterier. Sambon blev glad när de frågade efter den i hushållet som fyller år närmast. Det är nämligen jag så han ropade på mig fast jag satt på toan. Jag ställde upp på hermelinundersökningen som ett ganska dåligt exempel på lottköpare. Jag köper aldrig några lotter utan är på min höjd möjligen med på lotterier på nätet om det är gratis. Vet inte alls mycket om vad det finns för lotterier och spel och är totalt ointresserad av att titta på sport, som hon också frågade om.

Kommentarer
Postat av: Pibben

Nej jag spelar inte heller, stackars lurade stackare. Jo förresten är med i travet på jobbet, men rättar aldrig, skulle inte slösa tiden på det en lördageftermiddag.
Förövrigt vill jag nog hävda att det är jag som innehar rekordet i flest inköpta underkläder på ett år. Men det är nog 20år sen nu.....

2007-01-10 @ 18:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0