Minimal pubrunda

Igår skulle vi gå på pubrunda. Det gick dåligt. För att jag började dricka vin hemma och sedan groggar på förfesten hos en kompis. Sambon påminde mig om att jag en gång sagt på en pub: "Jag vill inte gå hem! Jag vill bli full!" och vägrat gå före två fast det var skittråkigt. Så var det inte igår. Jag hade kul men kände att det var dags att gå hem redan efter den första puben. En kompis skrattade så jag trodde han skulle trilla omkull när jag råkade rapa och fisa samtidigt. Jag kände mig lagom fin och fräsch och gjorde alltså det kloka valet att gå hem.

Så var det storm här igen då. De sa på radion igår att det kommer att bli värst på västkusten och i Ljungby. Varför ska alltid vi få alla extremväder hit? Sambon ringde nyss från stugan dit han just lyckats ta sig efter att ha sågat av tre trän på vägen.

Kommentarer
Postat av: Elon

Och stormen hette Per! Var inte det ett ganska konstigt namn på en storm?

2007-01-14 @ 21:57:30
Postat av: Helena

Ta det försiktigt när ni åker till och från stugan i stormen...

:-S

2007-01-15 @ 23:34:34
URL: http://www.kitten-tikka.co.uk/blog.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0