Plasthandla och roddmaskin

När jag säger plasthandla menar jag vanligtvis att handla med kort men nu har jag faktiskt handlat plast. På www.bluebox.se har de en massa roliga prylar och där hittade jag tandpetsgubben från Koziol som jag letat efter. Det blev en blå gubbe som håller en tandpetare som ett spjut. Jag köpte också en fin röd plastlåda till knäckebröd och en present till en kompis.

Igår följde jag med en kompis till TC, Träningscentret, och testade gymmet. Jag gillade roddmaskinen med vatten i som verkligen gör att det känns som att man ror på riktigt. Förutom att jag tyckte jag rodde väldigt rakt och fint, jag som brukar ro i zick-zack annars...

Ikväll är det biokväll. Jag talade om för sambon att det nog mer är en film för honom men att han inte får följa med för att det bara är för medlemmar i Bio Kontrast. Vi ska se en film som heter Citronträd och motorolja.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Damkrokodilen var ju söt, fast jag har shoppat upp min budget redan

2007-01-30 @ 21:21:37
Postat av: Ylva

Moah, jag köper inte en damkrokodil för 825 kr.

2007-01-31 @ 18:21:20
Postat av: Maria

nepp, jag köper inte heller den för det priset men de kanske rear :-p Jag menade mer att jag inte ens har råd att titta på den sidan just nu...

2007-02-01 @ 12:48:13
Postat av: Ylva

Anna. Kul när nya människor hittar hit. Vem är du? Årgång? Jag är -74.

2007-02-01 @ 17:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0