Vad gör alla i Sälen?

Jag vet tre personer härifrån som helt oberoende av varandra firat nyår i Sälen. Undrar om de träffats? En tjejs mamma fyllde femtio. En kille fyllde fyrtio på nyårsdagen (också en dag att fylla år på) och vad den andra tjejen firar vet jag inte. Det var nog bara nyår för henne. Jag fattar inte vad alla ska till Sälen och göra nu. Antagligen är det billigt eftersom det inte är någon snö att skryta med. Jag var ju i Åre dagen före nyårsafton och där var inte mycket snö, men ändå flest backar öppna i Sverige.

Mina föräldrar vill åka på längden. Det går inte alls där de bor och i protest kommer de nog att komma hit i stället. Här går det verkligen inte att åka skidor men vi får roa oss på annat sätt. Idag har jag till exempel varit hos en kompis och ätit cheesecake. Det är trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0