Orlando utan Bloom

Jag visste att USA ar ett sjukt land men man kan inte lata bli att forvanas. Nu ar vi i Orlando, som ar sa konstgjort sa det liknar inget annat. Vi bor pa Bahama Bay resort vilket betyder att de spelar reggaen jag efterlyste, men inte att det ligger vid en vik som man skulle kunna tro. Hitresan var en mardrom. Vi startade fran Ljungby halvtre pa natten och nar vi var framme pa hotellet var klockan nastan halvatta pa morgonen och da fick vi dra tillbaka sex timmar. Alltsa var vi pa vag i ungefar ett dygn. Jag hade mens, fick ont i huvudet, madde illa och blev tjurig. Sambon fick nasblod (ar det inte det ena sa ar det det andra sa tjejen som blodde nasblod...), och rodsprangda ogon. Pappa fick diarr'e och blev av med vaskan efter Paris. Mamma tyckte det var otackt och trakigt att flyga. Med denna miserabla samling undrar jag om jag haller med Karin Boye om att det ar farden som ar modan vard. Idag sa jag till sambon " vad vill du gora idag? Du maste valja en temapark. Det finns stor, jattestor och gigantisk!" Sa ar det namligen med allting har. Han valde ingen sa jag kom aldrig till Disney world som jag hoppats. Vi segade runt tills mamma och pappa kom hem fran en konstig information som gick ut pa att forsoka fa dem att kopa en andel i ett hotell. Sedan akte vi till Daytona Beach och badade i hoga vagor. Det var kul och valdigt varmt i vattnet.

Kommentarer
Postat av: maria

med en sån inledning blir det förhoppningsvis bara bättre.
I onsdags hade Uno konsert nästan i min trädgård!

2007-07-07 @ 22:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0