Högtidsdag

Idag fyller brorsonen fyra år, min norska brevvän fyller 33 och jordbruksministern Eskil har namnsdag. Själv firar jag etappmål. Jag har skrivit på ett papper, fast tyvärr vet jag inte riktigt vad det är jag skrivit på ännu. Det är fortfarande förvirring kring semester. I alla fall var det värt en tripp med en kompis till glasstorget. Min kompis är rolig. Hon stod länge och försökte välja och frågade sedan "måste man ta mjukglass?" men det sa tjejen i kiosken att man inte måste. Själv har jag kommit på den ultimata glasskombinationen; banana split fast med mjukglass i stället för grädde och varm kolasås i stället för chokladsås. Sedan blir man mätt i flera timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0