Bacillskräck

Idag kom en städerska med ännu en oönskad upplysning. En sak som är smutsig, som samlar på sig mer bakterier än disktrasor, är remmar på axelremsväskor. Jag orkar inte höra mera läskigheter! Jag har skinnväskor (eller fuskskinn) som inte går att tvätta. Har ännu inte kommit över det där äckliga med att modeller samlar på sig sjukdomar när de byter kläder. Det är väl inte så stor risk att vanliga människor får könssjukdomar på det sättet, men att det över huvud taget är möjligt att smittas via kläder är skrämmande. Gläh, man kan ju inte göra någonting snart utan att riskera att bli sjuk. Inte tänka så.

Idag har jag fått den hisnande summan 3,65 insatt på mitt konto. Från Google för att testa så att det går att sätta in på mitt konto. Fint och bra förutom att jag fortfarande inte fattar hur jag ska lägga in html-kod på bloggen. Det blir nog inga reklampengar för mig. Nej, jag vet inte vad det är för adress till den här sidan eller var jag ska lägga in koden.

Jag är lite orolig. Imorgon ska det bli filmpremiär på skolan. Eleverna har gjort egna filmer. Jag hoppas att inte jag är med där. Det var några tjejer och intervjuade mig om kärlek vid första ögonkastet (som jag tror på) men det var ju aldrig meningen att den videosekvensen ska visas i aulan. Jag går inte dit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner inte till just blogg.se men det borde vara uppbyggt på samma sätt. När du loggar in för att skriva ett nytt inlägg, så borde du kunna komma åt Settings. Väl inne där så skall du isf. gå till Template (Bloggens bakgrund) och klistra in html-koden du fått. Eftersom jag inte använder det själv så vet jag inte hundra men prova så. Fridens.

Google Adsense säger: "Vi granskar din ansökan och följer upp med ett e-postmeddelande inom 2-3 dagar. Om du godkänns för programmet kan du logga in på ditt nya konto och hämta HTML-koden som du ska infoga på dina webbsidor."

2007-03-05 @ 16:01:12
Postat av: Sara

Hej
Funkar det verkligen när man redan har annonser i sin blogg? blogg.se är ju redan reklamfinansierat liksom. Det verkar lite konstigt. Men ska bli spännande att se om det funkar!

2007-03-06 @ 08:57:06
Postat av: Helena

Reklamen som redan finns på blogg.se tjänar väl bara blogg.se på, som jag har fattat, men lägger man in Google Adsense i sin blogg så går pengarna till bloggaren. Lycka till!

2007-03-06 @ 22:29:10
URL: http://www.kitten-tikka.co.uk/blog.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0