Fyrvaktaren

Igår var jag på after work. När jag kom dit klockan fem var det bara jag och tjejen jag skulle träffa som var där från vårt gäng. Som tur var droppade det in flera senare och jag messade dit sambon och en kompis. Tjejen jag var där med först var jätteförkyld och gick hem tidigt. Jag pratade en del med en gubbe jag brukar prata med och försökte reda ut varför. Det är nog så att vi känner igen varandra för att vi brukar vara ute på samma ställe. Fick också utrett att han antagligen känner igen mig från kommunbiblioteket där jag jobbat för det gör de flesta. Han jobbar på Fyren som är ett ställe för vilsna ungdomar så jag kallade honom fyrvaktaren. Vi orkade inte vara ute längre än till nio. Det var på tok för lång tid att vänta på trubaduren. Ska ut ikväll igen och hoppas att jag håller mig pigg lite längre. Vi ska se Belseblues som minsann har en hemsida; www.belseblues.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0