Lammfrakt

Idag fick floppylammet flytta hem till sambons mamma. Han trivdes inte i sin låda i lägenheten utan skrek och ville ut hela tiden. Han lyckades hoppa ut trots att vi försökt höja kanten på lådan och täckt över halva. När han fick följa med ut i köket gnagde han på min stortå och försökte hoppa upp på kökssoffan men det klarade han inte av. Hunden under hade lyssnat förbryllat när hon hörde klippetikloppande på parketten. Nu ska lammet få bo i en hall och på dagarna kommer han att vara på en uteplats och, om jag känner svärmor rätt, få vara med ute i trädgården.

Idag tror jag att jag såg Arne på ICA. Arne är en man jag träffade i somras som jag vägrade bugga med. Eh, det var på en fest där de hade en konstig tävling som gick ut på att alla tjejer skulle dansa med Arne. Se inlägg från mitten av augusti om den festen.

Kommentarer
Postat av: nina

jag minns arne! hahaha.

2007-03-27 @ 09:54:33
URL: http://cirkumflx.blogspot.com
Postat av: Ylva

Den 20 augusti skrev jag om Arne för första gången och sedan har det blivit några gånger till.

2007-03-27 @ 13:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0