Thin Lizzy och mamman

Jag pratade med en lärare som berättade att han har världens största Thin Lizzysida. Har inte kollat upp den än men blev imponerad. Han åkte till Irland för några år sedan. Där tittade han i telefonkatalogen och ringde upp sångarens mamma. Sångaren själv var redan ihjälknarkad. Han åkte med henne till graven och sedan bjöd hon hem honom på te. Han fick titta in i sångarens rum och ta "lite bilder" som blev 72 stycken. Snart ska den här läraren på Thin Lizzygala i Västerås och sångarens mamma kommer också dit.

Inte har vi fått några lamm än. Tackorna bara är ballongstora och står och flämtar. Idag fick jag klia baggen på ryggen. Han är instängd på ett litet utrymme och fattade inte vad som hände men tyckte det var skönt så han gick inte iväg.

Snart får vi hit gäster som ska titta på melodifestivalen. Jag har på mig röda stickeklänningen och en guldpolo. Det börjar bli slut på stickeklänningssäsongen så jag tänkte passa på att gå på Kung i baren en gång till med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0