Censursallad

Jag fortsätter på temat roligheter med ätbarheter. Jag såg en skylt med ett specialerbjudande som jag läste som censursallad. Det stod ceasarsallad. Kompisen som var med berättade om när hon läste snuskklubba och det stod snusklubba (vilket jag också tycker låter skumt, men det finns tydligen). Hennes kompis hade råkat gå fram och be om en sådan sedan.

Jag är helt förvirrad ibland och blir nästan rädd för mig själv. Som igår när jag cyklade fel TVÅ gånger på väg hem till en kompis. Som tur är så är det inga stora avstånd och jag hade inte någon exakt tid att passa, men jag fattar knappt hur det är möjligt. Jag slutar aldrig att förvåna mig själv!

Idag är det rekordmycket folk på stan. ICA Maxi var som en myrstack och jag trodde det skulle ta mycket längre tid än det gjorde på Systemet. Tur att det är självplock, säger jag bara. Ikväll ska jag ut och titta på folk och Tullamore Lads som jag inte vet om de är äkta irländare, men de låter åtminstone som det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0