Glass hemma

Idag skulle jag och en kompis gå till glasskiosken men så började det regna. Då bestämde vi att hon kunde komma och äta glass hemma hos mig för glass skulle vi ha. Dessutom har jag nya foton som hon är med på som jag ville visa och så har vi planerat vår bilsemester i sommar. Jag har också hunnit bilhandla. Om man inte vill träffa någon man känner ska man inte gå på ICA runt halv fem. Nu var det ingen fara men jag tyckte det blev lite komiskt när jag träffat på fem människor från jobbet. Dessutom stod en av dem och pratade med en som jag pratat med på puben och jag gick fram till dem och talade om att de varit i tidningen båda två. Ja, så stor är staden jag bor i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0