Lugn första maj

Nu är jag nöjd och glad efter att ha haft en lyckad fest. Det var nervöst innan, när jag inte visste hur många som skulle komma, hur det skulle bli med mat och ifall det skulle bli regn. Vi blev sexton stycken, åt en jättesallad och chili på 1600 gram köttfärs, en massa baguetter och allt möjligt. Jag tror inte att någon gick hungrig. Jag är nöjd över blandningen med folk. Vi hade representanter från Finland, England, Thailand, Australien och Vitryssland men mest långväga kändes ändå min kompis från Göteborg. De andra bor i trakten nu. Brasan var fin och spred sig som tur var inte, men ett tag blåste det hotfulla gnistor och det hade varit riktigt jobbigt om vi råkat orsaka antändning av torvmossen... Bastun funkade också (jag badade inte) och de flesta bastarna badade i dammen! Vi var sex personer som sov över och idag har vi grillat korv och tagit en lagom promenad innan jag skjutsade kompisen till bussen tillbaka till Göteborg.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Låter som ni haft en helt oki-doki helg, själv har jag jobbat lite.
I dag flyger jag mot Fjolltrésk (ståkkhålm)
Så det kommer bli Skoj, Spännande och Givande :-D
Här är de en mulen dag, men vad gör de när Andreas har sol i sinne.

Nu ska jag kila vidare, men vi skrivs.

ha de gott, igelkott!!

2007-05-02 @ 08:46:20
Postat av: Elon

Ja det var skoj, tack så mycket! En del exotiska inslag som sagt... Får ta och basta bort fegisstämpeln nästa gång istället.

2007-05-02 @ 10:22:46
Postat av: Ylva

Andreas. Kul att du tittat in. Vi hade en hemskt trevlig helg.

Elon. Nästa gång kanske det blir kung i baren.

2007-05-02 @ 21:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0