Många recensioner om samma bok...

Jag har bestämt mig för att sluta med min hemsida med läsdagboken. Inte för att jag tycker att det blir tjatigt att skriva tre gånger om samma bok -som det kan bli nu när jag skriver här i Kulturkullan, veckans boktips på skolans hemsida och när jag läst ut boken i läsdagboken- utan för att den där sidan krånglar så. Jag har fått ett himla konstigt felmeddelande där det står något om att jag varit inne på sidor för vuxna som kan skada mitt äktenskap och allt vad det var och att det går att fixa virusangrepp med discclean för endast 299 kronor. Dessutom är freewebs för detaljerat för segdatorn hemma så det tar lång tid att logga in. I fortsättningen blir det alltså vad jag läser för tillfället i veckans Kulturkullan här, veckans boktips på jobbet http://www.sunnerbogymnasiet.se och läsdagboken flyttas till http://ylvarosen.blogspot.com där jag också råkat skapa en blogg.

Idag hade de minsann skrivit om Patrik Sundin i Smålänningen. Hoppas de gör det i Smålandsposten också. Jag har mailat dem.

Kommentarer
Postat av: Maria

de där felmeddelandet får jag fr photobucket med, lagom kul med program som försöker ladda ner sig till datorn så fort man råkar klicka på ngt.
Du skall komma hit o äta glass snart tycker jag. O skaffa en vettig dator m bredband hemma..Kram!

2007-05-10 @ 22:38:07
Postat av: Ylva

Jag håller med dig på alla punkter. Svårt att arrangera något just nu. Antagligen lättare för mig att ta mig till dig än tvärtom men vi lockar med lamm och damm här.

2007-05-11 @ 13:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0