Rallypackad

I lördags misslyckades jag lite med att informera om sydsvenska rallyt, eftersom jag bara håller koll på det som händer runt omkring, men nu kan jag tala om exakt vad som händer i rallyt och var. Jag har vunnit ett rallypack, med karta och inträde till alla sträckor. Det var en tävling på kommunens hemsida där man bara behövde fylla i sin mailadress och det gjorde jag så klart. Jag brukar säga att jag aldrig vinner men det är ju för att jag inte tävlar. Om jag tänker efter lite är det nog så att jag vinner ganska ofta i förhållande till hur sällan jag är med i tävlingar. Jag betalar inte för att tävla men är ofta med i gratistävlingar på nätet, till exempel. För bara en månad sedan vann jag en plånbok så jag kanske är inne i ett vinnarstim? Hur som helst så stod det inte någonstans hur man skulle få veta vem som vunnit och jag trodde de skulle maila vinnarna. Nu var det en vinnarlista i Smålänningen, som tydligen alla människor läser oavsett om de varit med i tävlingen eller inte. Det är många både på mitt och sambons jobb som kommenterat. Jag vill inte se på rally utan lämnar biljetten vidare till Rally-Kalle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0