Skitgöra

Igår när vi skulle till stugan skulle sambon bara köra förbi hos sin mamma först för att rensa avloppet. Det finns nästan inget äckligare. De har ett komplicerat system med en massa mystiska rör och flera utlopp i källaren. Svärmor och jag fick stå på varsin avloppsbrunn för att de inte skulle läcka. Det kändes lite lagom läskigt med tanke på att förra gången de hade stopp så hade det råkat spruta upp en stråle så svärmor nästan flög iväg... Denna gång var inte fullt så dramatisk och som tur är har jag en ovanlig förmåga att stänga näsan så jag slipper känna äckliga lukter. Fast det här var så stickig äckelstank så det luktade till och med på utandning. När vi var klara tyckte sambon att det gått bra och inte var något problem. Gläh, någon blev skyldig mig en pizza sedan, sa jag, vilket uppgraderades till en planka med ryggbiff från Pizzahouse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0