Varning för discclean!

Hoppsan. Jag trodde jag skulle slippa problem när jag slutade med hemsidan men nu har jag råkat göra så att även mina kollegor får upp felmeddelanden om intrång när de loggar in på jobbdatorn. På helpdesk sa de att vi inte ska ha ha något med discclean att göra men det är inte så lätt när det poppar upp rutor hela tiden oavsett om man svarar ja eller nej på frågan om att installera. Hoppas de lyckas ta bort det från administrationsnätet. Det ska vara bättre brandväggar där än hemma.

Gläh, nu fick jag en oönskad utsikt. Vår baksida vetter mot en trädgård där en fulfarbror just kom ut i spöregnet med öppen jacka och inget under förutom sin blekfeta mage som vällde ut. Huh!

Snart ska jag ta bussen till Lund. Där ska jag hälsa på vänner och imorgon ska vi se Melodifestivalen på sportbaren Glorias. Vår ursprungliga tanke var att åka till Helsingfors och se spektaklet på plats men nu har finska väninnans hundar varit krassliga så hon har bjudit oss till Lund i stället. Jag åker alltså buss idag och imorgon kommer sambon och två kompisar ner också. Vi såg lite av semifnalen igår (fram till tio ungefär)och jag tyckte inte det var så bra låtar. Det skulle vara en väldig skillnad om man bara hörde dem för man blir ju helt distraherad av framträdandet. Minns bara att vitryssen var snygg men jättesminkad och hade tjejer som klättrade på väggen... Och att Luuk presenterade en sångerska med ett porrigt gällivarehäng.

Kommentarer
Postat av: Pibben

Ett tips, rör aldrig, klicka aldrig misstänkta rutor. Använd Ctrl+Alt+Del och fliken program för att avsluta aktivitet dsv. oönskat junk, ok.

2007-05-11 @ 21:15:08
Postat av: Ylva

Pibben. Tack, jag kanske ska ta och försöka lära mig av mina misstag någon gång. Annars brukar jag helt envist försöka logga in igen och hoppas att det går bättre nästa gång...

2007-05-12 @ 11:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0