Med säden i näven

Hysteriskt roligt från http://onekligen.blogspot.com:
"Ni vet den där Mauro Scocco-dängan om Sarah som väntar i hörnet vid Seven Eleven? Det har idag kommit till min kännedom att det finns åtminstone en människa på jorden som varit helt övertygad om att den texten går:

"Å Sarah, kom ut ikväll! Jag väntar på hörnet, med säden i näven!"

Kan inte för mitt liv komma över det här. Varje gång jag tänker på det måste jag lägga mig ner över tangentbordet och skratta ihjäl mig några gånger till. Trevlig kille den där Mauro! Ofta att Sarah kommer att känna sig lockad att komma ner till hörnet efter det här."

Felhörningar är kul! Jag och kompisen som skulle skriva ned alla Maurotexter hade också problem med den där raden. I Hedemora 1988 var seven-eleven ett oupptäckt fenomen. Några förslag var "Vi ser väl, vi lever" och "i säven i ladan". Annars gillar jag min missuppfattning av 10CC:s I´m not in love: It´s just a silly face I´m going through".

Kommentarer
Postat av: M

Jag har hört låten om Sarah hundratals gånger men vet ändå inte vad han egentligen sjunger. Kan jag få veta det?

2007-11-07 @ 21:53:55
Postat av: Ylva

Jag väntar i hörnet vid seven-eleven. Omöjligt att fatta om man inte är van vid såna butiker!

2007-11-08 @ 13:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0