Är det en sån dag?

Det här verkar bli en jobbig dag. Jag som tänkt fira att brorsonen fyller 2 (fast han bor i Stockholm så det blir på distans) och att väninnan fyller 41. Vi ska åka med henne till Växjö och gå på Poetry slam ikväll. Det får faktiskt lov  att bli roligt! Annars är det rätt så bedrövligt här. Så fort jag kom till jobbet gick brandlarmet. Kopiatorn är trasig sedan länge, skrivaren krånglar för tillfället och idag är sex av datorerna i biblioteket trasiga, varav våra två personaldatorer. Man blir inte så himla populär då.

Inatt har jag hånglat med en charmig man som är över femtio. Han är gift och har barn och jag var jättegenerad när jag vaknade. Det blir jobbigt när jag träffar honom nästa gång och inte kommer jag att förklara för honom varför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0