Lundhund

Mina lundavänner har en sådan knasig liten hund. Det är en fransk bulldog som har fått ena ögat bortopererat och ser ut som en fladdermus. Hon blev helt till sig när hon träffade mig, lade ett söndertuggat ben på min fot och slickade min stortå. Dessutom har hon en massa konstiga ljud för sig. Matten hade träffat på en minigris som var alldeles liten, ett par månader bara, och sa att den var så lik hunden. Eh, ja, kanske det.

Idag fick jag äta glass till lunch. Det var helt gudomlig glass i smakerna kokos/daim, päron och blåbär. Senare blev jag dum och frågade på ett fik vad rökpotatis var, men det stod fel på menyn och skulle vara räk-. Jag tänkte att det kanske var rökt kött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0