Hårtvätt i vask

Jag visste det! Sambon har en overklig uppfattning om vattentemperaturer, han kan få för sig att bada i dammen innan han bastar, fast det är kanske 13 grader i dammen, brrr! Alltså var det med en viss skepsis jag gick upp på vinden för att duscha igår, när han hade sagt att det är lite si och så med varmvattnet. Det var inte ens si och så, det var obefintligt! Jag tvättar inte håret i kallvatten! Efter att ha stått och duschat fötterna kallt i vad som kändes som flera minuter tröttnade jag och gick hem igen. Det går utmärkt att tvätta håret i köket. Om jag hade rensat vasken ordentligt innan hade jag sluppit att få sallad i håret...

Kommentarer
Postat av: Maria

sallad i håret kanske är lika hippt som en fransk frisör på huvudet?

2007-09-07 @ 11:24:25
URL: http://www.morellens.blogg.se
Postat av: Ylva

Ja, det måste det ju vara! Det hetaste är nog att ha en fransk sallad på huvudet.

2007-09-08 @ 11:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0