Johan Gry och Eriksmyst

Jag börjar genast med kändisspaning när jag kommer till Göteborg. När jag satt på bussen mot Kinna och just hade passerat operan klev skådisen Johan Gry på. Först tänkte jag: mhm, vad är det här för Richard Gereliknande man? Sedan blev jag mer och mer säker på att det var Johan. Särskilt när jag hade konsulterat väninnan som vet att han bor i Rävlanda som den här bussen gick mot. Eftersom jag satt längst fram var det klurigt att hitta på anledningar att vända mig om och titta så det gick inte så jättediskret. Det var också spännande att se var jag skulle hamna när jag nu skulle hälsa på väninnan som flyttat ut på landet med sin familj. Roat passerade jag skylt mot Vibrator. Nähä, Wirator stod det. (Jag läser skyltar som jag vill. När jag ville att varuhuset Publix i Florida skulle heta Pubix undrade pappa vad jag tror att de säljer...) Sedan passerade vi Eriksmyst, vad nu det är. Men snälle busschauffören ropade ut Källarbacken som jag bett honom och väninnan kom och mötte mig. Eftersom jag ska bo hos bibliotekarievänner och gå på bokmässa denna helg tog jag inte med mig någon bok utan Veckorevyn som jag känner mig lite för gammal för men har fått ett kul erbjudande om att få fem nummer plus mascara och vad det nu var för kräm.

Kommentarer
Postat av: Elon

Oj, att räkna upp alla kändisar man såg i helgen blir svårt. Men de flesta har man sett innan tycker jag. Martin var dock ett nytt kryss för mig!

2007-09-30 @ 16:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0