Beställa böcker

Jag är inne i en period med mycket skriva och läsa, det är roligt. Inte brukar jag köpa så  mycket böcker eftersom jag jobbar på ett bibliotek, utan det är mest som presenter, men idag gick jag lite till överdrift när jag hittade en massa billiga böcker på Bokus. Plötsligt hade jag beställt tolv böcker! Så många har jag inte köpt samtidigt i hela mitt liv! Kanske ett utslag av min abnorma lönehöjning?

Svenskar blir som vilda på våren. Nu när vi börjar få lite sol bara kryllar det av folk utomhus. Jag var nyss ute och gick min entimmesrunda och träffade på massor med människor och då är det ändå mest små gång- och cykelstigar runt ån där jag går. Nu ska jag förresten gå och sätta på mig fotkedjan, ett säkert vårtecken.

Kommentarer
Postat av: Maria

men VILKA böcker då??? Jag blir ju nyfiken!

2008-04-08 @ 09:49:20
Postat av: Ylva

Det var ju jättemånga så jag kommer inte ihåg men de kommer väl på Kulturkullan sedan. Jag beställde en presentbok, Dagens Agnes, Jag valde livet och Exhäxorna bland andra.

2008-04-08 @ 17:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0