Reklamkommentarer

Nu har det börjat hända något irriterande. Folk gör reklam för sig själva eller något annat genom kommentarer. Jag blir skittrött när någon försöker sälja sitt hemmabiosystem här eller vill att jag ska vara med i deras jönsiga tävlingar. Okej, man kan lätt radera kommentarerna, men det är själva grejen när man loggar in och ser att man fått en ny kommentar och så är det säkert någon som inte ens läst inlägget och då blir man (jag) besviken. Jag skriver på flera ställen, vissa så diskreta att knappast någon läser, där är det extra sårbart att kasta in trista reklamspam.

Någon som vet var man kan få gratis godis förresten? Jag tänker inte gå på den grejen igen, men jag har redan varit med på en sådan sida och nu minns jag inte vad den heter men de har fortfarande inte skickat något till mig så jag tänkte jag skulle maila och klaga. Jag sökte på freecandy.com men det var bara porr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0