Stockhultgårdens tebod

Idag har jag varit på en utflykt till Stockhltsgårdens tebod i Markaryd. (Ja, jag fyllebloggar hu.). lite efter två skulle koollegorna komma och hämga meg.  De käörde fel och kom något snenare. Till sist kom vi iväg i alla fall. Fyra tjejer i en Mini Coppoer. n. Vi drack te och jag åt två sconmes (små!) tre munkar med hjortronsylt (snmå) en kanna te, en cirtronkaka. Och nså shoppade vi lite också. På vägen ko hem kom vi på att vi länge kände kollegor så vi jälsafe på först hos en lärare och sedan en till som bor nära. Jag kom mhem vid nio på kvällen och hade lite svårt att förklara vad som tagit sådan tid. Och ändå säger sambon att vi ska ut och ta e n ök öl ikväll. Fast jag dricker junte öl. Hm, vin. Och vcider kanske. Öjh.

Kommentarer
Postat av: Maria

*fniss* du stavar värre på fyllan än jag gör nyker, det är nog positivt för mig *s*

2008-04-06 @ 09:31:30
Postat av: Ylva

Dert är svårt att hitta tangentenda ibland. När jag är nykter korrar jag noggrant...

2008-04-06 @ 13:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0