Stureplan med DJ Don Tomaso

Ikväll verkar det vara lite ebola-ebola att gå ut. Jag hörde det uttrycket på radio när de lekte modern pest eller kolera. Men ut vill jag nog ändå. På Garvaren är det dans med Grönwalls och det känns måttligt upphetsande. På Terraza ska de leka Stureplan. Tereza flyttar upp och det är 18-gräns. Det låter nästan så fånigt så man borde se vad det är. Nere på Harrys ska Peje hålla låda. Han brukar prata mycket och ihållande. Men det stod något om livemusik och 23-årsgräns. Det kanske det blir för oss. Då tycker jag så här; 18-åringarna kan hålla sig där uppe och så kan de verkligen kolla 23-årsgränsen nere! Här är annonsen, ska det vara så svårt att hålla åldersgränserna? Va!? Ja, det blir så här konstiga radbrytningar när man kopierar från www.harrys.se/ljungby


NATTKLUBB
                                 
                         ÖVERVÅNINGEN

På lördag flyttar Tereza upp en trappa!! Vi gästas av Stureplans egna Dj, Don Tomaso som garanterat håller trycket uppe hela kvällen. Garanterat drag för oss fyllda 18 år. Entré 80 :-

Vi har även livemusik på Harrys, Pejje håller trycket uppe från ca 22.30. För oss fyllda 23 år.

Jag förundras över att när jag kör sjuttio på de små slingriga vägarna mot stugan så känns det jättefort, och jag kan verkligen inte köra snabbare, men ändå ser det ut som att bilarna som nosar mig i rumpan krypkör. Hur kommer det sig. Relativ krypkörning?

Idag är det fulväder så jag tog en liten bilhandeltur. På ÖB skulle jag köpa en bal toapapper (därför tvunget bil) och en slipmaskin. Det är alltid spännande när jag ska köpa tekniska prylar till sambon. Idag stod jag och vrålade i mobilen "vill du ha en som ser ut som en fårmutta eller en pingisracket?" Tillbehör till slipmaskinen... Sedan konstaterade jag att jag inte fick köpa något Mudrickbröd på marknaden för han var inte där. Och så lite mathandla på Netto.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0