Tuttifruttiplopp?

Jag har provat några godisnyheter och det är sällan limited edition är bättre än originalet. Det var visserligen spännande med Polly christmas med sex nya smaker fast saffran, glögg och kanel passar kanske inte så bra i godis så här? Tuttifruttiploppen är rätt knäpp, ingenting att ha jämfört med supergoda originalploppen. Plopp caffe latte har jag inte ens provat eftersom jag inte gillar kaffe. Okej, att det kan vara gott med ytterst lite mockasmak som man kan ha i chokladbollar, men jag tror inte på lattechokladkaka. Center har flippat till det med funky pear, den är också skum. Center som är så god i original, men de vill väl förnya sig. Sega bilar som är sursockrade var en lustig smakupplevelse, men satan så törstig jag blev av den! Och naturligtvis är vanliga bilar bättre, fast man kan ju växla med dessa supersurisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0