Knullelåt

Jag missade popkorn, talangjakten, och såg bara vinnarna; ett par pigga tjejer som sjöng Mamma Mia. Sedan var det gästartisterna Zara Larsson som vann Talang 2008 och Sebastian Krantz som också var med där. Sebastian är brottsligt söt och jag förstår mycket väl att småtjejerna hänger i klasar runt honom. Dessutom är han så smal så han hade skärpet ett och halvt varv runt kroppen. Inte kanske där jag skulle gissa att midjan sitter utan lite längre ned. Svårt att bedöma på sådana där oförskämt magra människor. Min midja (smalaste stället brukar man mäta, eller hur?) har krupit upp de senaste åren så nu har jag många kjolar som blivit väldigt korta liksom. Jag blev så perplex av hans gullighet så jag kunde inte bedöma sången, men det lät bra, tror jag.

Zara Larsson är helt otrolig! Hon är 10 år och man får inte ihop det när man ser den lilla människan på scenen och hör den stora rösten som väller ut. Hon sjöng Celine Dions "My heart will go on". En gång när vi var på disco skrek sambon "Knullelåt!" när han hörde de första tonerna från det smäktande ledmotivet till Titanic och drog ut mig på dansgolvet. Vi var ensamma där en stund innan någon annan vågade dansa... Detta var säkert tio år sedan nu så jag får skriva så fula saker. Kolla oskuldsfulla Zara här:

http://www.youtube.com/watch?v=bl6O9rHK7HA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0