KUK

Nu har jag kommit på det; KUK = Kampanj Undermåliga Kommentarer. Nu menar jag såklart mot sådana men KMUK har inte samma stake i sig (hehe) och KUK passar bättre mot underbältetkommentarer (hehe, igen). KFUK kunde betyda Kampanj För Undermåliga Kommentarer, men den förkortningen är redan upptagen. Nu ska jag svara dumma kommentarer med "Se inlägget KUK!".

Vad är det här för en fånig fråga: "Är inte en bloggare ute efter kommentarer?" ?Jag hoppas jag inte kommer att behöva säga det här igen; jag vill gärna ha kommentarer men inte negativa sådana om mig som person. Positiva mottages vänligt men bestämt.

Apropå KFUK så försökte jag lära en kompis dansrörelserna till YMCA och eftersom jag har lärt mig den genom att dansa efter killar på en scen (språkresa, Hastings -89) så blir det spegelvänt. C:et blir åt fel håll för mig och väninnan såg jätterolig ut när hon försökte se själv hur det såg ut från en betraktares synvinkel. Sedan översatte vi till KFUK och KFUM på svenska men det kändes inte lika coolt.

Kommentarer
Postat av: Maria

jag hade nog slagit på kommentargransknigen ett tag så att du kan ta bort inläggen innan de syns... då får kuk-huvudet skaffa en ny hobby

2008-08-29 @ 23:04:50
Postat av: Spiderchick

haha coolt =)

2008-08-29 @ 23:15:31
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: stinnepigen

Ylva, din tendens att förgylla min vardag med torrt konstaterande snuskigheter på oväntade ställen den senaste tiden är varmt uppskattad!

2008-08-30 @ 07:15:46
URL: http://stinnepigen.blogspot.com
Postat av: Ylva

Maria. Nej, jag vill inte kontrollera kommentarerna i förväg. På det här sättet får jag ju stöd från snälla vänner.



Spiderchick. Välkommen att vara med i min kampanj!



Stinnepigen. Tack. Snuskigheter är min specialitet!

2008-08-30 @ 16:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0