Paddington

Jag stod längst fram igår när Paddington spelade och hade så långa armar så jag fick en av t-shirtarna de kastade ut. Ändrade planer för vad jag ska ha på mig ikväll på popquizet när Paddington spelar igen. Jag hade tänkt ha jeansklänning men nu blir det jeansshorts och Paddingtontröja. Folk tittar konstigt på mig när jag går med bara ben fast det regnar och är runt 10 grader, men jag tycker riktigt illa om att ha blöta kläder så det är bättre att det regnar direkt på benen.

Sambon undrade om man måste klä upp sig jättemycket när man ska på musikal när jag skulle gå på ABBA-show i tisdags. Jag hade en kort vit stickad klänning och mycket glittersmink. Det ska vara glammigt, ju! Senare på kvällarna spelar det absolut ingen roll vad man har på sig för då ska det bara hoppas runt i stora tältet eller sittas i något annat mat- och drycktält, men det är roligt att vara fin åtminstone när man går hemifrån...

Kommentarer
Postat av: Rosemari

Hej hej: nu finns det en ny Kulturfyra, om du har tid och lust,

http://kulturbloggen.com/?p=1071

2008-08-14 @ 18:27:27
URL: http://kulturbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0