Yfronten goes modeblogg

Jag vill gärna visa min snygga skinnklänning som jag hade igår, när jag trodde jag skulle gå på punkfest (fast det visade sig att insläppet började kl.17 och det första bandet kl.20 så vi stödköpte medlemskap och gick innan konserten) och var ute på tältnatta och hörde 50/50, som skulle vara halva Gyllene Tider och halva Freestyle men var Christer Sandelin och Tommy Ekman, Micke Syd och inhopparen Niclas Wahlgren. Trevlig kväll förutom att jag fick blåmärken när bitcharna längst fram nöp mig i armarna för att jag ville hålla i kravallstaketet. Mogen som jag är nöp jag tillbaka och slogs rejält med armbågarna... Klänningen är i fantastiskt mjukt fårskinn och kommer från Vero Moda i Östersund, där jag var på mellandagsrea men tvungen att köpa fast den inte var på rea.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade inte ens köpt den om den var på rea

2008-08-17 @ 16:00:10
Postat av: Maria

om du tröttnar på den så ge den till mig!

o bitchar som slåss vid kravallstaketet skall få dubbelt med blåmärken mot vad de ger...

2008-08-17 @ 20:23:23
Postat av: Patrik

Tina Turner stuk på den.

2008-08-18 @ 06:45:48
Postat av: Ylva

Maria. Jag ska ju inte ens stå längst fram på konserter enligt öronläkare. Konstiga krigsskador man får.



Patrik. Jag har blivit kallad Ylvis Presley men aldrig Tina Turner...

2008-08-18 @ 17:28:29
Postat av: Patrik

Någon gång ska ju vara den första.



Kommenterade skinnklänningen inte dig.

2008-08-19 @ 19:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0