Åtta saker

Här hittade jag en lista som cirkulerar ganska friskt: http://malinsblog.wordpress.com/

8 favoritprogram: Jag tittar inte så mycket på TV så nu får jag kolla i TV-tidningen för att se vad jag brukar titta på. Då blir det inte det bästa först utan ordning från fredag till torsdag (för så ser vår TV-tidning ut)

1. Idol 
2. Stjärnor på is
3. Parlamentet
4. Bonde söker fru
5. Simpsons
6. Dom kallar oss artister
7. House
8. Cops



8 saker jag gjorde igår:

Jag gjorde inte så mycket igår...

1. Åt frukost.
2. Diskade vansinnigt många glas efter festen.
3. Låg i en soffa och läste Hänt Extra som jag köpt eftersom jag visste att jag skulle vara seg.
4. Vinkade av kompisen som åkte hem till Göteborg.
5. Åkte hem från stugan.
6. Pratade i telefon med pappa.
7. Tvättade.
8. Tittade på Parlamentet



http://www.aftonbladet.se/


8 saker jag ser fram emot:

1. Studiebesök i Helsingborg.
2. Personalfest.
3. Fikaresa till Tantens fik med kompis.
4. Lars Demian i Göteborg.
5. Utekväll med kompis i Göteborg.
6. Jul med släkten i Hedemora.
7. Nyår hos vänner.
8. Melodifestival i Göteborg.

 Svenska Tantens Trädgårdscafé http://www.densvenskatanten.se/

8 favoritrestauranger:


1. Pizzahouse i Ljungby.
2. Zeus i Ljungby (som tyvärr inte finns längre)
3. Mama Rosa i Köpenhamn.
4. La Terraza i Leeds (tror jag den hette, där jag åt världens godaste pasta)
5. Greken nära Dojan i Göteborg.
6. The Last Post i Southend.
7. Stationskrogen i Ljungby
8. Charlies i Ljungby

http://www.beerintheevening.com/

8 saker på min önskelista:

1. En cykelsadel som inte läcker.
2. En almenacka med egna (andras) foton.
3. Fler garderober.
4. Ett torn.
5. Resor.
6. Choklad och annat godis.
7. Konsertbiljetter.
8. Att någon lär mig ladda ned musik.


www.maxpuls.se
Jag vet inga åtta jag kan utmana men de som vill får gärna svara här i kommentarer.


Kommentarer
Postat av: M

Ska stackars Kalle bygga ett torn nu också?

2008-12-01 @ 22:34:28
Postat av: Ylva

Ja, varför inte? Och garderober!

2008-12-02 @ 13:20:43
Postat av: Elon

Jag tycker att han ska bygga ett fågeltorn!

2008-12-02 @ 20:53:14
Postat av: Ylva

Jag tänker mig ett torn på ladan där jag och ugglan kan sitta och hoa.

2008-12-03 @ 17:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0