Firmafest

Ikväll ska sambon på firmafest. Jag ska gå på puben med en kompis. Han kommer att vara tröttast efteråt. Om jag inte blir helt oförutsedd, hehe...

Imorgon spelar E.M.D. på Garvaren och Haaks på Terraza. Möjligen går jag ut då med. De utlovar stort röj på båda ställena, men jag undrar om det är så många som går ut så här nära jul. För några år sedan var vi på konsert med Nina Rochelle alldeles dagarna före julafton. Vi stod längst framme vid scenen. Alla tjugo som var där...

www.last.fm

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ha en trevlig kväll =) Gjort något kul idag?

2008-12-19 @ 15:35:56
URL: http://joannaz.blogg.se/
Postat av: Ylva

Jag har fått avslutningsfika på jobbet, det var gott ;-)

2008-12-19 @ 15:48:27
Postat av: Joanna

sv, haha jaa. Visst ser det skönt ut. Ungefär: usch vad trött jag är, jag orkar nog inte gå till sängen. Äsch, jag lägger mig här =D

2008-12-19 @ 16:08:30
URL: http://joannaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0