Kulturkullan

Snabbkulla, jag måste packa fattar ni väl?

Vecka 52

* Läser: Boktjuven av Markus Zusak. Bra bok. Jag ska läsa en massa ungdomsböcker nu inför bokjuryn. Den här är på nästan 600 sidor så jag måste hitta läsvillliga elever att låna ut den till.

* Lyssnar på: A very Ally Christmas. Klart julskivorna kommer fram vid den här tiden. Det här är en favorit från TV-serien Ally McBeal. Mycket Vonda Shepard, men annars blandat med skådisar från serien, Macy Gray, Robbie Williams med flera.

* Veckans citat: "Du kan få den. Jag lagar inte mat."
Grannen gav mig en bit lax och sedan fick jag hans senap och ost också. Han gillade visst inte sin julklapp.



* Veckans händelse: Julafton!

Kommentarer
Postat av: Maria

jaag kör också Allyjulskivan en hel del nu...

2008-12-21 @ 20:50:32
URL: http://morellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0