Kulturkullan

Vecka 1

* Läser: Fortfarande Boktjuven av Markus Zusak och Resa genom ensamheten av Plura Jonsson. Jag hade inte tänkt läsa Pluras bok för jag kollade lite på bloggen den baseras på och tyckte den var ganska tråkig, men jag har läst positiva recensioner på den så nu gör jag det ändå. Mina föräldrar tycker inte att jag ska läsa en bok av någon som är så dum, men jag behöver ju inte träffa honom. Jag gillar Eldkvarn och är nyfiken på deras historia.





* Lyssnar på: Party Crasher med Per Gessle. CD från 2008. Den här kullade jag vecka 49.

* Veckans citat:
(Kille på puben pekar på enorm tjej): "Förra gången jag var här erbjöd hon mig att följa med henne och en annan tjej på trekant. Då ringde jag MC-ledaren och bad honom skjutsa hem mig. Hellre än att följa med tjejerna..."

* Veckans händelse: Nyårsafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0