Seg dag

Jag skrev igår att sambon skulle bli tröttast idag om inte jag blev helt oförutsedd. Jag blev helt oförutsedd. När jag kollade mobilen idag hade jag skickat ett sms från en pizzeria kl.02.48. Jag trodde inte ens att de hade öppet så sent. Sedan ringde sambon kl.03.17 och undrade var jag var någonstans. Då hade jag gått hem till en kompis.

På puben var det roligt. Jag luktade så gott så en kille blev utkastad... Jag blev nog utföst från både puben och pizzerian när de ville stänga. Det var tydligen en sådan natt när jag inte ville gå hem.

Idag har jag försökt att fixa till mig lite för jag kände mig alldeles för sunkig och sambon sa att jag luktade vitlök. Jaha, då har jag väl smakat någons pizza för jag köpte ingen egen. Nu har jag rakat mig lite här och där, smort in hela kroppen i kokosluktande hudkräm, blekt håret, färgat ögonbryn och fransar. Nytt liv!

Min farliga parfym Calvin Klein Euphoria. www.bellme.se

Kommentarer
Postat av: *Vargen*

...jo, det blev en sen kväll för många! :-) Mycket folk ute och det blev en kul kväll!

...och "Kalles" mat innehöll vitlök!



Skrev du färdigt ditt poem..."hudens stjärnor"? :-)

Jag hittade iallafall in hit...och önskar: "Må bättre än bra och ha en riktigt GOD JUL!

2008-12-20 @ 16:47:51
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25229
Postat av: Katinka

Härligt! Så ska en helgkväll spenderas, så ska även en helgförmiddag förflyta! Perfekt.

2008-12-21 @ 16:52:16
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Ylva

Vargen. Hudens stjärnor? Vad har jag nu hittat på?



Katinka. Jag var väldigt osugen på att gå ut dagen efter...

2008-12-21 @ 20:44:02
Postat av: Patrik

En välbehövlig semester utan bloggande kanske vore ngt?

2008-12-22 @ 15:55:51
Postat av: Ylva

Här ska inte tas semester från bloggandet. Det finns saker att rapportera och tid till det.

2008-12-22 @ 22:23:54
Postat av: Patrik

Härligt du orkar hålla liv i Bloggen. Våran lades ju ner.

2008-12-23 @ 19:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0