Shopping i Hedemora

Jag var ute och handlade i Hedemora dagen före julafton. Det där med mellandagsrea var det inte mycket med så det var lika bra att shoppa innan jul. Den här tovade börsen är ett måste för mig:



Jag har en matchande ljusstake och kökshandduk (fast den är i stugan så ni slipper se den). Svårslaget! Jag köpte den på Hedemora Mur & Kamin av alla ställen.



På Gothic Zone köpte jag den här söta bodyn till en kompis som har MC-kompisar med nyfödd bebis:



I nya gallerian (fortfarande ny för mig i alla fall) hittade jag också trevliga honungstvålar och -kolor.





Snart ska jag ut i Ljungby och kolla mellandagsrea (fast mest gå på ICA och Systemet). Jag ska försöka att inte bajsa och/eller spy ned mig. Har jag regredierat till bebisstadiet? Just ett snyggt slut på året!


Kommentarer
Postat av: Maria

bra fynd! Honungskolorna ble jag riktigt nyfiken på... Jag fick åka till Ullared igår så jag behöver inte mellandagsrea

2008-12-30 @ 22:20:50
URL: http://morellens.blogg.se/
Postat av: Inga

YLVA! underbar tovad börs (med lamm)! var är den köpt?? glad för svar

2009-04-21 @ 16:27:50
Postat av: Ylva

Inga. Alltså, jag köpte faktiskt den tovade börsen på Mur & kamin i Hedemora. Det står Klippan på den, vet inte var de säljs annars.

2009-04-23 @ 18:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0