Sjuk

Det var trevligt hos danskarna igår. Vi var där i åtta timmar och, som jag var förberedd på, åt och åt. Sedan blev jag jättedålig och hade diarré och spydde hela natten. Jag fattar inte varför. Så full blir jag inte på tre cider. Jag har väl ätit för många äbleskiver. Moget.

Utan att nämna flera detaljer kan jag säga att det är skit(!)jobbigt att måsta bajsa och spy samtidigt i en mulltoa respektive handfat där vattnet är avstängt. Vi har vatten i köket, men det hjälper ju liksom inte riktigt äckliga mig som måste göra allt på en gång.

www.mulltoa.com

Idag har jag bara legat i sängen tillls det kändes säkert att åka in till stan klockan fem. Jag orkade inte ens läsa och då är det riktigt illa. Nu dricker jag avslagen Coca cola och ska strax gå och lägga mig. Jag måste bli frisk till nyår ju!

Kommentarer
Postat av: Maria

stackars! Du kanske fick nån matförgiftning som andra drack nog med sprit för att slippa? Krya på dig!

2008-12-29 @ 19:27:47
URL: http://morellens.blogg.se/
Postat av: Ylva

Ja, det var gräsligt synd om mig. Fast trevligt att gå ned ett par kilo till nyår.

2008-12-30 @ 13:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0