Wonderland records

Igår flyttade jag för en natt hem till vännen som inte brukar laga mat och så lagade vi mat. Det blev fin middag med ryggbiff och bea. Sedan gick vi på Sticky fingers där skivbolaget Wonderland records visade upp några av sina artister. Vi hörde Jesper och Swedish for beginners. De var riktigt bra, men sedan var det Convoj som var något alldeles för hårt för oss. Då gick vi till Skål för att jag skulle ha en Strawberry daiquiri och sedan till Cheers för att jag skulle ha en Rosa Pantern. Man får låta drinkbehovet styra ibland. På Sticky var jag inget imponerad av bartendrarna som blandade dumdrinkar åt mig. Om jag säger vanilj och mjölk vill jag inte ha Khalua och om jag säger jordgubb och mjölk vill jag inte ha Minttu.

http://www.myspace.com/jespersweden





http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=75446436

Idag har jag fikat med en tredje bibliotekariekompis (efter att ha bott hos två andra), det blev värsta nätverkandet den här helgen! Hon är lite farlig för hon får mig att säga saker jag inte alls har tänkt säga och uttrycka åsikter jag inte visste att jag hade. Det är bara att hoppas att hon förstår att inte föra vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0