Bilder

Väninnan har visat mig hur jag ska göra för att lägga in bilder här. Får se om jag klarar av det hemma på egen hand sedan. Hoppsan, hejsan, här springer nästantvååringen omkring med bar underkropp. Saker jag inte ska ta bild på och lägga ut. Själv sitter jag i jeans men nattlinne. Lika bra att vänta med att klä sig  ordentligt tills vi ska iväg i eftermiddag. Visserligen skulle glansiga nattlinnet från Gina Tricot funka som topp också, men det var inte riktigt så jag hade tänkt mig. Förutom att jag har scratchat sönder så jag har sår under näsan ska jag nog kunna fixa till mig. Förhandstipsen lutar åt att Carola/Andreas Johnson eller Charlotte Perelli vinner schlagern men ikväll tror/hoppas jag på Amy Diamond.


Kommentarer
Postat av: Maria

Det var kanske ett msstag att vsa dg hur? ;-)

2008-02-10 @ 19:52:50
Postat av: Ylva

Nej, det var jättekul att du visade mig hur att lägga in bilder! Fast det blir dyrt om jag tar med mobilen och skickar till min mail. Vi ses ju inte så ofta så du behöver inte oroa dig för fler bilder på dig på ett tag. Men du kan väl skicka lite fårbilder som jag kan använda?

2008-02-11 @ 16:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0