FN-rollspel

Idag och imorgon har samhällstvåorna hos oss FN-rollspel. Då representerar de olika länder och diskuterar klimatfrågor. Jag var och lyssnade lite på dem när de hade sina inledningsanföranden. Det är rätt roligt för de klär sig som i "sina" länder och några var riktigt ambitiösa. De är så fina i  kostymer och vattenkammat som aldrig annars.

Striden om tvättkorgen är över! När jag kom hem från Göteborg hade sambon ställt tillbaka den. Tre veckor i hallen blev det denna gång.

Nu har jag och en kompis varit och simmat. En konstig sak tycker jag är tjejer som har bikiniöverdel och långa shorts. Vad är det för fel på baddräkt nu då? En annan konstig sak är äldre kvinnor som ber mig att knäppa deras BH:ar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0