Göteborg och Stockholm

Februari ska bli en bra månad. Jag ska åka till både Göteborg och Stockholm bara för att det är roligt. Eftersom jag inte är härifrån har jag många kompisar på andra ställen och när jag är ledig vill jag gärna åka bort. Till helgen åker jag alltså till Göteborg för att gå på melodifestivalen. På sportlovet åker jag till Stockholm och hälsar på brorsans familj.

Idag tänkte jag gå och simma men på måndagar har vår simhall stängt mellan 15 och 19.30 och det hade jag glömt bort. Jag vet inte om det är klorering, rengöring, simträning eller vad de pysslar med. Får se om jag går dit ikväll men jag är rädd att jag är för försoffad för att orka gå och simma på kvällen.


Idag ska vi ha fått bredband men jag vet ännu inte hur man kopplar in det. Jag fick bara ett mail från Glocalnet att det ska vara fixat.


Kommentarer
Postat av: Maria

ser fram emot att festivala

2008-02-05 @ 11:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0