Melodifestivalen

16905-3
Så här ser scenen ut i profil. Vi satt precis på sidan till vänster och fick se alltihopa på ganska nära håll, men som sagt från sidan med en massa stolpar och skit i vägen men vi hade bra utsikt över green room. Jag tyckte bäst om Amy Diamond och E-Type precis som jag trodde jag skulle, samt färöingen Brandur och faktiskt Suzzie Tapper som jag inte brukar gilla. Hon lät lite som Eva Dahlgren. Christer Sjögren fattade jag inte alls, men det var roligt med kjolarna som vecklades ut till flaggor. Luuk var rolig som vanligt, särskilt när han sa att E-types syster var där, G-punkt. Ännu en rolig festivalupplevelse, fast det var väl egentligen inte särskilt bra låtar.

Kommentarer
Postat av: Maria

Visst är det en fin bild på Babsan under uppvärmningen?

2008-02-09 @ 23:22:58
Postat av: Ylva

Eh,ja,man tror att man har kort på E-Type och värsta pyrotekniken och så är det Babsan med hysteriskt stort hår.

2008-02-10 @ 09:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0