Kändisar på facebook

Jag har roat mig med att titta i facebook efter vänners vänner och skickat ut vänförfrågningar till intressanta människor. Nu är jag själv vän med Linda Lampenius - violinist och fotomodell som ska vara med i Let´s dance (hon är hyperaktiv i fb), Anna Bäsén - journalist (har skrivit på Södran och DD liksom jag men nu gått över till större tidningar som Expressen och SvD) och författare till Vem ska ta hand om mamma? och Pervers? och Tove Oskarsson Henckel - chefredaktör för tidningen Tove.

I år känner jag inte många som fyller jämnt. Jag har skrivit upp alla födelsedagar jag är intresserad av i filofaxen och har bara en 70-åring och en 50-åring att uppmärksamma. Förra året var det tio jämna och fem som fyllde något med fem på slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0