Mitt livs nummer?

På Grammisgalan trodde jag att Lars Winnerbäck stod och avslöjade att han hade haft drömsex när han berättade om Grammisgalan förra året då han fick "mitt livs nummer." Hoppsan, tänkte jag, det var värst. Sedan kom jag på att han måste ha sagt att han fick Miss Lis nummer.

Tittade lite på Let´s dance igår. Lite, eftersom det krockade med Per Gessles turné. Nu måste ju jag heja på Linda Lampenius eftersom vi är vänner på facebook. Jag tyckte hon var väldigt duktig, bara att kunna stå i de skorna var en bedrift. Sedan har hon såklart scenvana eftersom hon är proffsviolinist och modell. Nya vänner på facebook är Linda Skugge och Alex Schulmann, fast de har inte skickat några personliga meddelanden till mig.


Kommentarer
Postat av: Fridah

jag håller på pappas vän tony ja:D

2008-01-12 @ 13:30:41
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Ylva

Fridah. Wow, kändispoäng!

2008-01-12 @ 13:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0